– a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által a helyi földbizottságok helyett elvégzett tevékenység adminisztratív feladatainak ellátása;
– a beérkezett adásvételi szerződések és jegyzékek feldolgozása, illetve a megadott felületen történő rögzítése;
– kapcsolattartás a Települési Agrárgazdasági Bizottságokkal, az illetékes megyei földhivatallal, illetve a jegyzőkkel;
– a megyei elnökségi ülések előkészítésében, illetve dokumentálásában való közreműködés;
– a gazdálkodóknak történő segítség nyújtás a kamarai tagsággal kapcsolatos ügyek intézésében;
– szakmai oktatások és továbbképzésen való részvétel;
– statisztikai célú adatgyűjtési és egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
Elvárások:
– legalább középfokú végzettség;
– legalább 1 éves adminisztrációs területen szerzett tapasztalat;
– felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
– „B” kategóriás jogosítvány, saját vagy házastárs által tulajdonolt gépjármű;
– határozott, megbízható személyiség.
Amit ajánlunk:
– versenyképes fizetés;
– cafeteria rendszer, béren kívüli juttatások.
Jelentkezés feltétele: magyar nyelvű, fényképes önéletrajz bérigény megjelölésével.
A jelentkezéseket a következő e-mail címre várjuk: karrier@nak.hu
A pályázatok beérkezésének határideje: 2017.12.10.
A tárgyban kérjük, tüntesse fel a pozíció és a megye megnevezését:„Földügyi adminisztrátor – Budapest”.