A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) legfontosabb feladata a hazai agrár- és élelmiszerszektor hatékony képviselete, erősítése, valamint a magyar termékek versenyképességének javítása itthon, illetve a nemzetközi piacokon. Az NAK vezető szerepet tölt be a nemzeti agrár- és élelmiszer stratégia alakításában és megvalósításában, továbbá a kormányzat első számú szakmai tárgyalópartnereként széles körű igazgatási és szolgáltatási közfeladatokat lát el. A NAK tagjai versenyképességének növelését folyamatosan bővülő szolgáltatási kínálattal segíti. A NAK szolgáltatásai hatékony ellátása érdekében jelenleg: ügyfélszolgálati munkatárs munkakörbe keres kollégát Budapestre.
Feladatok:
– az ügyfelektől érkező telefonhívások fogadása, ügyintézése;
– a beérkező írásos megkeresések megválaszolása az ügyintézést követően;
– az ügyfelekkel történő ügyintézés végrehajtása, dokumentálása SAP-CRM rendszerben;
– kimenő hívások indítása, dokumentálása;
– a kamarai törvény és a kamara szabályzatainak megismerése és alkalmazása a tagi megkeresések alkalmával.
Elvárások:
– legalább középfokú végzettség;
– MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete;
– kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
– nagyfokú stressz- és monotonitástűrés;
– pontos, precíz munkavégzés;
– magabiztos, megbízható, támogató, együttműködő személyiség;
Kiválasztásnál előnyt jelent:
– call centerben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat;
– értékesítési szemlélet;
– SAP tapasztalat.
Amit ajánlunk:
– béren kívüli juttatások;
– határozatlan idejű munkavégzés, teljes munkaidő, alkalmazotti jogviszony;
– érdekes, kihívásokkal teli munkakörnyezet;
– fiatal, dinamikus csapat.
Jelentkezés feltétele: magyar nyelvű fényképes önéletrajz bérigény megjelölésével.
Munkavégzés helye: 1119 Budapest, Fehérvári út 89-95.
A jelentkezéseket a következő e-mail címre várjuk: karrier@nak.hu
A pályázatok beérkezésének határideje: 2017.12.10
A tárgyban kérjük, tüntesse fel a pozíció megnevezését: „Ügyfélszolgálati munkatárs”.