vidékfejlesztési jogcímfelelős

A munkavégzés helye: Budapest, 1095 Budapest, Soroksári út 22-24.

Feladatok: A Magyar Államkincstár a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Támogatásokért Felelős Elnökhelyettes szervezeti egysége útján látja el a Vidékfejlesztési Program keretében felhasználható Európai Uniós és hazai források kifizető ügynökségi feladatait. A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Támogatásokért Felelős Elnökhelyettes irányítása alá tartozó szervezeti egységként a Vidékfejlesztési Támogatások Főosztálya látja el a 2014-2020-as időszakban a Vidékfejlesztési Program beruházási, és vidékfejlesztési tárgyú felhívásaira beérkező támogatási és kifizetési kérelmek ügyintézésével kapcsolatos döntés előkészítő és végrehajtási feladatokat, valamint fő feladataként az említett felhívásokhoz kapcsolódó Kifizető Ügynökségi tevékenységet. Az ellátandó munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • – Jogszabály-tervezetek véleményezése, támogatás igénybevételéhez szükséges közlemények, nyomtatványok és tájékoztató anyagok előkészítése.
  • – Az intézkedések hatályos jogszabályokban és belső szabályozókban rögzítetteknek megfelelő végrehajtása és a támogatási rendszer működtetése.
  • – A beérkezett kérelmek elbírálása, döntések elkészítése támogatási illetve egyéb jogosultságokról, az intézkedésben való jogosulatlan részvételről, az alkalmazandó szankciókról, szabálytalanságok megállapítása és jelentése, továbbá a támogatások kifizetésének engedélyezése.
  • – Fellebbezések és Kifogások alapján az elsőfokú döntések, illetve a másodfokra történő felterjesztések előkészítése.
  • – A kérelmek bírálatához szükséges informatikai támogatási rendszerekkel szembeni követelmények kidolgozása, tesztelési feladatok elvégzésében való közreműködést.
  • – Az egyes intézkedések végrehajtásával kapcsolatos nyilvántartások, jelentések, beszámolók, kimutatások, tájékoztató levelek készítése.
  • – Program- és projektmonitoring feladatok elvégzése
  • – Uniós, igazolószervi és felügyeleti ellenőrzések kapcsán felmerülő feladatok ellátása.
  • – Kapcsolattartás az intézményen kívüli illetve belüli szervezetekkel/szervezeti egységekkel.
  • – A Szervezeti és Működési Szabályzatban, illetve egyéb belső szabályzókban meghatározott egyéb feladatok végrehajtása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , a(z) valamint a Magyar Államkincstár vonatkozó belső szabályzatainak rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  •       Magyar állampolgárság,
  •       Cselekvőképesség,
  •       Büntetlen előélet,
  •       Főiskola, vagy egyetem (lásd részletesen a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) 3. számú melléklete 88. pontja vagy a 125. pontja szerint,
  •       Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  •       államigazgatási tapasztalat, közigazgatási alap- illetve szakvizsga megléte
  •       egyetemi vagy főiskolai szintű agrár-felsőoktatásban szerzett végzettség
  •       Oracle BI ismeret
  •       SQL lekérdező nyelv ismerete
  •       projektmenedzsment területen szerezett tapasztalat
  •       kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
  •       angol nyelvtudás

Elvárt kompetenciák:

  •       együttműködési készség,
  •       rugalmas, nyitott személyiség,
  •       ügyfél-orientáltság,
  •       terhelhetőség és monotonitástűrés,
  •       jó problémamegoldó képesség,
  •       rendszerszemlélet, logikus gondolkodás,
  •       proaktivitás (kezdeményező készség, felelősségvállalás),
  •       minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás),
  •       teljesítményorientáció,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  •       Kizárólag a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajz (mely a Magyar Államkincstár honlapján megtalálható: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_/2854/.
  •       Motivációs levél
  •       Kizárólag a munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
  •       Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolata
  •       A pályázó nyilatkozatot adhat pályázati anyagának a Kincstár adatbázisában 6 hónap időtartamig történő tárolásáról, illetve további felhasználásáról. Nyilatkozat hiányában a pályázat elbírálását követően a pályázati anyag megsemmisítésre kerül. A nyilatkozat a pályázat beküldésekor, az elektronikus üzenet részeként is megtehető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. december 31.

A pályázatok benyújtásának módja:

  •       Elektronikus úton allas@allamkincstar.gov.hu oldalon keresztül.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázati anyag benyújtásával egyidejűleg a Pályázó hozzájárul adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a pályázati anyagát a kiválasztási eljárásban résztvevők megismerhetik. Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a Hpf-3550/2017. iktatószámot, valamint a munkakör pontos megnevezését „vidékfejlesztési jogcímfelelős”.

 

 

További részletek: https://kozigallas.gov.hu/pages/jobviewer.aspx?ID=td7c0whxd8

Hírdetés

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s