A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) legfontosabb feladata a hazai agrár- és élelmiszerszektor hatékony képviselete, erősítése, valamint a magyar termékek versenyképességének javítása itthon, illetve a nemzetközi piacokon. A NAK vezető szerepet tölt be a nemzeti agrár- és élelmiszer stratégia alakításában és megvalósításában, továbbá a kormányzat első számú szakmai tárgyalópartnereként széles körű igazgatási és szolgáltatási közfeladatokat lát el. A NAK jelenleg: rendezvényszervezési asszisztens kollégát keres.
Feladatok:
- Rendezvények előkészítésében, koordinációjában, lebonyolításában való szoros együttműködés.
- A rendezvényekhez tartozó adminisztratív marketing- és egyéb feladatok elvégzése.
- Riportok, kimutatások, statisztikák készítés.
- Számlák kezelése, szerződések előkészítése.
- Iratok lefűzése, akták készítése és nyomon követése.
Elvárások:
- Legalább felsőfokú szakképesítés.
- Asszisztensi munkakörben szerzett minimum 1 éves szakmai tapasztalat.
- Magas szintű számítógépes ismeretek (Ms Office programok).
- B kategóriás jogosítvány és vezetői gyakorlat.
- Jó kommunikációs, szervezési és problémamegoldó képesség.
- Határozott, proaktív személyiség.
- Pontosság, határidők betartása.
- Innovatív, csapatjátékos jellem.
Amit ajánlunk:
- Fiatalos, dinamikus környezet.
- Energikus, lendületes csapat.
- Béren kívüli juttatások.
- Határozatlan idejű munkavégzés, teljes munkaidő, alkalmazotti jogviszony.
Jelentkezés feltétele: Magyar nyelvű, fényképes önéletrajz bérigény megjelölésével.
A munkavégzés helye: Budapest (NAK székhelye)
A jelentkezéseket a következő e-mail címre várjuk: karrier@nak.hu
A pályázatok beérkezésének határideje: 2018.01.28.
A tárgyban kérjük, tüntesse fel a pozíció megnevezését: „rendezvényszervezési asszisztens”.