környezetvédelmi és mezőgazdasági ügyintéző – Pécel

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az önkormányzat és a jegyző hatáskörébe tartozó mezőgazdasági, környezetvédelmi, állatvédelmi hatósági ügyek, valamint a termőföldekkel kapcsolatos hirdetmények közzétételével összefüggő hatósági feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , valamint a(z) 4/2017. (I.31.) önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  •         Magyar állampolgárság,
  •         Cselekvőképesség,
  •         Büntetlen előélet,
  •         Főiskola, /egyetem, a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 12. és 26. pontja szerinti végzettség,,
  •         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  •         Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  •         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  •         6 hónap próbaidő vállalása

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  •         Közigazgatási szervnél hasonló munkakörben szerzett legalább 1-3 év szakmai gyakorlat
  •         Közigazgatási alapvizsga

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  •         A 45/2012.(III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti önéletrajz
  •         Motivációs levél
  •         A munkakör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata
  •         3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak megkérését igazoló dokumentum másolata
  •         Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati elbírálással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
  •         Nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot a pályázat elbírálásában részt vevő személyek megismerhetik
  •         Nyilatkozat arról, hogy a 6 hónap próbaidőt vállalja

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. július 11.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt D. Nagyné Turjányi Adrienn irodavezető nyújt, a 28/662-025 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  •         Postai úton, a pályázatnak a Péceli Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2119 Pécel, Kossuth tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HR/136-1/2018 , valamint a munkakör megnevezését: környezetvédelmi és mezőgazdasági ügyintéző.

További részletek: https://kozigallas.gov.hu/pages/jobviewer.aspx?ID=tjni2tdnj5

Hírdetés

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s