Feladatok:
· a megyei igazgatóság mindennapjainak megszervezése, adminisztratív támogatás nyújtása a megyei igazgató utasításai szerint;
· megyei rendezvények, konferenciák, előadások megszervezése;
· a fenti rendezvényekhez köthető feladatokat ellátása (például meghívó készítés, beszerzésindítás, elszámolhatóság ellenőrzése);
· szükség esetén kapcsolattartás a tagokkal, társhatóságokkal, helyi termelőkkel, illetve az agrárszektor képviselőivel (Települési Agrárgazdasági Bizottságok, önkormányzatok, HACS, MNVH stb.);
· eseményeken való részvétel a megyei igazgató képviseletében;
· az országos szinten kidolgozott stratégiák, programok megismerése és nyomon követése;
· a megyét érintő agrár- és vidékfejlesztést célzó együttműködési lehetőségek feltárása.
Elvárásaink:
· középfokú végzettség;
· legalább egy év releváns szakmai tapasztalat;
· jó szervező készség, emellett alap szintű pénzügyi és beszerzési ismeretek;
· felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel);
· kiváló kommunikációs és önálló munkaszervezési képesség.
Amit ajánlunk:
· széleskörű béren kívüli juttatási csomag az egyéni igényeknek megfelelő, választható elemekkel;
· határozatlan idejű, teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony;
· folyamatos szakmai fejlődési lehetőség (oktatások, továbbképzések formájában);
· változatos és összetett munkakör;
· erős csapatszellem: ahol jó hangulatban, mindenki az erősségeivel, tudásával és tapasztalatával hozzájárul a kamarai tagság elégedettségéhez és a megyei szervezet eredményeihez.
Jelentkezés feltétele: magyar nyelvű, fényképes önéletrajz, bérigény megjelölésével.
A jelentkezéseket a következő e-mail címre várjuk: karrier@nak.hu
A pályázatok beérkezésének határideje: 2018.10.03.
A tárgyban kérjük, tüntesd fel a pozíció és a preferált megye megnevezését: pl.: „Megyei referens – Pest megye”.