Ellátandó feladatok:
- – Jogszabály-tervezetek véleményezése, támogatás igénybevételéhez szükséges közlemények, nyomtatványok és tájékoztató anyagok előkészítése.
- – Az intézkedések hatályos jogszabályokban és belső szabályozókban rögzítetteknek megfelelő végrehajtása és működtetése.
- – A beérkezett kérelmek elbírálása, döntések elkészítése támogatási illetve egyéb jogosultságokról, az intézkedésben való jogosulatlan részvételről, az alkalmazandó szankciókról, szabálytalanságok megállapítása és jelentése, továbbá a támogatások kifizetésének engedélyezése.
- – Fellebbezések alapján az elsőfokú döntések, illetve felterjesztések előkészítése.
- – A kérelmek bírálatához szükséges informatikai támogatási rendszerekkel szembeni követelmények kidolgozása, tesztelési feladatok elvégzésében való közreműködést.
- – Az egyes intézkedések végrehajtásával kapcsolatos jelentések, beszámolók, kimutatások, tájékoztató levelek készítése.
- – Együttműködés a Kincstár – működési területén érintett – szervezeti egységeivel és a szabályozás végrehajtásában közreműködő egyéb szervezetekkel.
- – A döntésre előkészített kérelmek központi felülvizsgálatában való részvétel.
- – Az ügyintézést segítő állásfoglalások előkészítése illetve az egyedi ügyek vonatkozásában felmerülő kérdések megválaszolása.
- – A Szervezeti és Működési Szabályzatban, illetve egyéb belső szabályzókban meghatározott egyéb feladatok végrehajtása.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Főiskola, vagy egyetem,elsősorban mezőgazdasági, kertészeti, közgazdasági, pénzügyi, vagy államigazgatási végzettség;,
Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office),
A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- mezőgazdasági, kertészeti, közgazdasági, pénzügyi, államigazgatási végzettség
- államigazgatási tapasztalat
- kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
- az Európai Unió közösségi jogának ismerete
- angol, német vagy francia nyelvismeret
- ügyintézést támogató informatikai modulok használata, fejlesztése
- ügyvitel-szervezési tapasztalat.
Elvárt kompetenciák:
- megbízhatóság,
- önálló és pontos munkavégzés,
- együttműködési készség,
- rugalmas, nyitott személyiség,
- ügyfél-orientáltság,
- terhelhetőség és monotonitástűrés,
- jó problémamegoldó képesség,
- rendszerszemlélet, logikus gondolkodás,
- proaktivitás (kezdeményező készség, felelősségvállalás),
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás) és teljesítményorientáció,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai önéletrajz.
- Motivációs levél.
- Kizárólag az álláshely betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata.
- Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolata.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. augusztus 28.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton az allas@allamkincstar.gov.hu oldalon keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a Hpf/2192/2019 iktatószámot, és a feladatkör pontos megnevezését „agrártámogatási ügyintéző feladatkör”. Az álláshely határozatlan időre, teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.
További részletek: https://kozigallas.gov.hu/pages/jobviewer.aspx?ID=zjxg9tkvd8