Ellátandó feladatok:
- – Jogszabály-tervezetek véleményezése, támogatás igénybevételéhez szükséges közlemények, nyomtatványok és tájékoztató anyagok előkészítése.
- – Az intézkedések hatályos jogszabályokban és belső szabályozókban rögzítetteknek megfelelő végrehajtása és működtetése.
- – A beérkezett kérelmek elbírálása, döntések elkészítése támogatási illetve egyéb jogosultságokról, az intézkedésben való jogosulatlan részvételről, az alkalmazandó szankciókról, szabálytalanságok megállapítása és jelentése, továbbá a támogatások kifizetésének engedélyezése.
- – Fellebbezések alapján az elsőfokú döntések, illetve felterjesztések előkészítése.
- – A kérelmek bírálatához szükséges informatikai támogatási rendszerekkel szembeni követelmények kidolgozása, tesztelési feladatok elvégzésében való közreműködést.
- – Az egyes intézkedések végrehajtásával kapcsolatos jelentések, beszámolók, kimutatások, tájékoztató levelek készítése.
- – A Szervezeti és Működési Szabályzatban, illetve egyéb belső szabályzókban meghatározott egyéb feladatok végrehajtása.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, vagy Egyetem elsősorban mezőgazdasági, kertészeti, közgazdasági, pénzügyi, vagy államigazgatási végzettség.,
- Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office),
- A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 84.§ szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.
- A pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
- Felsőfokú végzettséggel rendelkező pályakezdők, továbbá felsőfokú végzettséget adó tanulmányokat (nem nappali tagozaton) folytató adminisztrációs tapasztalattal rendelkező középfokú végzettségűek jelentkezését is szívesen fogadjuk.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- mezőgazdasági, kertészeti, közgazdasági, pénzügyi, államigazgatási végzettség,
- államigazgatási tapasztalat,
- kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
- angol, német vagy francia nyelvismeret.
Elvárt kompetenciák:
- megbízhatóság;,
- önálló és pontos munkavégzés;,
- együttműködési készség;,
- rugalmas, nyitott személyiség;,
- ügyfél-orientáltság;,
- terhelhetőség és monotonitástűrés;,
- jó problémamegoldó képesség;,
- rendszerszemlélet, logikus gondolkodás;,
- proaktivitás (kezdeményező készség, felelősségvállalás);,
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás) és teljesítményorientáció.,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajzot, a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti tartalommal, amely itt érhető el: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes
- motivációs levelet,
- kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát,
- nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. május 15.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Elektronikus úton allas@allamkincstar.gov.hu oldalon keresztül.
A kormányzati szolgálati jogviszony időtartama:
- határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
- Budapest, 1095 Budapest, Vaskapu utca 9.
További részletek: